Alexandreea Club


Alexandreea Club Fitness & Spa a avut inaugurarea in data de 19 aprilie 2010 ,si se vrea a fi unul din cele mai mari si mai moderne cluburi din Romania.

Clubul nostru se intinde pe o suprafata de aproximativ 3500 mp impartita pe cinci nivele, beneficiind de teren de fotbal cu suprafata artificiala, acoperit si parcare privata. Tot clubul a fost construit de la zero special pentru dumneavoastra, incepand de la structura de rezistenta a cladirii pana la cele mai mici detalii de finisare.

Parterul va sta la dispozitie cu receptia, doua vestiare separate (femei -barbati) fiecare vestiar fiind dotat cu cate 10 dusuri individuale si 120 de cusete. Tot aici se afla si barul sportiv unde va puteti relaxa inainte sau dupa antrenament,consumand un shake proteic sau un fresh natural.

La Nivelul -1 se afla piscina semiolimpica.

Etajul 1 va asteapta cucea mai moderna sala de fitness din Bucuresti dotata cu aparatura de ultima generatie.

Etajul 2 se evidentiaza prin una din cele mai mari sali de aerobic din Bucuresti aproximativ 250 mp si sala de cycling.

La etajul 3 va asteptam sa va relaxati cu masaj general, masaj de relaxare, masaj anticelulitic, manichiura - pedichiura spa, aplicatii unghii false si cosmetica.

Servicii

Fitness

Alexandreea Club Fitness & Spa va asteapta cu cea mai moderna sala de fitness din Bucuresti dotata cu aparatura de ultima generatie.Pe o suprafata de 450 m patrati aveti posibilitatea sa lucrati optional la aparate din gama Selection dotate cu isocontrol sau la aparate din gama Pure Strenght ale renumitului brend TechnoGym.Tot aici beneficiati de o adevarata gama de varf a tehnicii moderne in domeniul aparatelor cardio avand la dispozitie intreaga gama de top a acestor aparate cu Active Wellness TV with intergrated DVB-T digital receiver IPOD incorporat. In incheierea prezentarii acestui nivel va informam faptul ca sala noastra are unicitate in Romania atit prin gama Pure Strenght cit si prin Kinesis One.

Aerobic 

Beneficiem de una din cele mai mari sali de aerobic din Bucuresti, aproximativ 250 mp, in cadrul careia se desfasoare mai multe programe menite sa indeplineasca cele mai exigente cerinte.

deepWORK 

Un concept nou și unic de formare, care se întinde din Germania până în Statele Unite ale Americii și care a zguduit lumea de fitness și fitnessul de grup.Această formare se numește deepWORK care îndeplinește așteptările utilizatorilor-finali cu privire la puls, timp și dorințe.

DeepWORK este un antrenament funcțional, holistic (al întregului... corp ), ce te ajută să-ţi regăseşti spiritualitatea, să-ţi depășești limitele în deplină cunostinţă de cauză. Antrenamentul deepWORK cunoaşte un succes international imens, fiind un antrenament alcătuit conştient si responsabil vis-a-vis de sănătatea participanţilor şi a complexitătii mişcărilor.

Din fundal te conduce muzica, ritmurile antrenante te provoacă să te eliberezi şi să-ţi depășești propriile limite!
Este indicat atât pentru bărbaţi cât şi pentru femei, tuturor acelora ce doresc să simtă adevărata provocare şi menire!

De ce deepWORK?

100% arderea grăsimilor;
eliberează tensiunile;
antrenament fizic şi mental;
întărește sistemul imunitar;
conţine exerciţii atât de forţă cât şi de relaxare;
îmbunătăţeşte mobilitatea, flexibilitatea, echilibrul, răbdarea şi conştientizarea;
antrenament CARDIO funcţional ce întăreşte inima;
creşte capacitatea respiratorie;
îmbunătăţeşte circulaţia sanguină;
îmbunătăţeşte oxigenarea organismului;
întăreşte pereţii vaselor sanguine.
Core Strenght (sus)

Clasa de Core Strenght este construita sub forma unui mix de exercitii din diferite zone ale Fitness-ului : Functional Training, exercitii pliometrice, de izometrie si de mobilitate, atletism, toate puse intr-o ordine bine stabilita astfel incat sa fie vizate cele mai importante grupe musculare si imbunatatirea capacitatii cardio-respiratorii.

Se va pune accentul atat pe scaderea tesutului adipos, cat si pe constructie musculara.

Obiective: dobandirea unui corp atletic, 100% functional : imbunatatirea semnificativa a conditiei fizice, a posturii si a mobilitatii, schimbarea parametrilor coporali (scadere tesut adipos, crestere masa musculara).

Step Mix 

Este un antrenament aerob de intensitate moderata plina de energie si vitalitate. Este un antrenament destinat imbunatatirii rezistentei cardiovasculare,urmarind in acelasi timp arderea grasimilor si tonifierea zonei inferioare a corpului.Combina miscari care imbunatatesc viteza, agilitatea ,coordonarea,rezistenta,flexibilitatea si postura.

Cardio Mix 

Este un antrenament aerob intensiv pe intervale destinat in principal imbunatatirii rezistentei cardiovasculare. Este un antrenament dinamic ce include si combina miscari aerobe si de functional training, miscari ce imbunatatesc viteza de reactie, rapiditatea si puterea, precum si cele pliometrice, miscari ce imbunatatesc agilitatea si coordonarea preluate din diverse sporturi precum baschet, patinaj viteza, ski, soccer, fotbal American, atletism, miscari ce imbunatatesc flexibilitatea si postura corpului.

B.C.A.F. 

Descriere generala: - clasa de aerobic in care se folosesc mijloace din sala de fitness pentru a realiza un antrenament intens de tonifiere pentru principalele grupe musculare scheletice.
Planul lectiei: - dupa o incalzire similara clasei de aerobic clasic, in care se creste treptat intensitatea efortului prin complexitatea pasilor si ritmul de executie, se trece la executarea unor exercitii de forta cu propria greutate sau diferite materiale auxiliare claselor de tonifiere- bare, gantere, steppere. Aceste exercirii de tonifiere vizeaza in prima parte a antrenamentului propriu-zis grupele musculare scheletice mari-coapse, pectorali, spate. In continuare se solicita grupe musculare mijlocii si mici-gambe, umeri, brate, abdomen, lombar si fesier. Finalul acestei clase contine exercitii de realxare si/sau respiratie tip stretching.
Obiective: - cresterea tonusului musculaturii scheletice si cresterea adapatrii organismului la efort in general.

Mix Training (sus)

Este un antrenament mix de rezistenta ce te ajuta sa arzi cat mai multe grasimi si totodata iti sculpteaza si tonifica corpul. Este un antrenament anaerob destinat imbunatatirii conditiei fizice generale a corpului.

Army Style 

Conceptul de Army Style este relativ nou pe piata din Romania. Originar din Statele Unite ale Americii, acest tip de antrenament a fost importat in Marea Britanie la inceputul anilor 2000, iar de atunci s-a raspandit cu rapiditate in intreaga Europa. Imprumutat din terminologia militara, in fitness, termenul defineste acele antrenamente in grup, Scopul lor este acela de a provoca forta fizica si psihica a participantilor, promovand totodata camaraderia si lucrul in echipa. Printre beneficiile antrenamentelor de Army Style se mai numara reducerea stresului (datorita endorfinelor) si scaderea hipertensiunii arteriale.

Antrenamentele de tip Army Style combina exercitii dinamice de streching, alergare, abdomene si genuflexiuni, cu ridicarea de greutati sau diverse obiecte. Multe dintre exercitiile propuse implica ridicarea de greutati sau folosirea propriei mase corporale si conduc la scaderea in greutate, la imbunatatirea activitatii cardiovasculare, precum si la cresterea fortei fizice.

Step Pump 

Descriere generala: Este o clasa de aerobic dinamica, energica care se bazeaza pe folosirea step-ului.
Step pump este un antrenament cardio ce asigura o ardere buna de calorii si o buna tonifiere a musculaturii. Dupa o rutina de cardio de cateva minute urmeaza o gama de exercitii pentru tonifierea partii superioare a corpului, a bratelor, umerilor, picioarelor, coapselor si a abdomenului.

Abs Killer 

Clasa de aerobic in cadrul careia se efectueaza doar exercitii care solicita musculatura abdominala.
In cadrul acestei clase al carei principal scop este solicitarea intr-un mod corect si eficient a musculaturii abdominale se efectueaza exercitii care tonifica principalele zone ale acestui perete muscular-dreptul abdominal superior si inferior, oblicul abdominal si transversul. Dupa o incalzire in care intensitatea efortului este scazuta in debut si creste usor, se trece la exercitii cu grad crescut de dificultate . Finalul clasei consta in exercitii de relaxare si/sau respiratie tip stretching ce solicita in special musculatura abdominala si lombara.
Obiective: cresterea tonusului musculaturii abdominale si realizarea unui antrenament corect si eficient al acestei grupe musculare.

Just Legs

Intareste musculatura feselor si picioarelor
Imbunatateste coordonarea si echilibrul
Dezvolta rezistenta si flexibilitatea
Tonifica musculature

BodyART 

In zilele noastre, tot mai multi oameni simt nevoia unei forme de miscare care sa le elibereze corpul de stres, atat fizic cat si psihic. Pe langa eliminarea stres-ului ei ar dori si recapatarea tonusului muscular, a flexibilitatii, mobilitatii corpului, pe scurt,o refacere rapida si totala.

O astfel de REFACERE , complexa, sigura, precisa iti ofera conceptul "bodyART" , concept creat de-a lungul anilor de Robert Steinbacher si Alexa Le.

Formele de miscare folosite in bodyART sunt preluate din: yoga, in cea mai mare parte, la care se adauga gimnastica medicala, miscarea japoneza DO-IN, completate cu elemente speciale de tehnici de respiratie.

Toate aceste elemente contribuie atat la un antrenament sanatos cat si la relaxare.

Conceptul "bodyART" te ajuta sa iti armonizezi trupul, sufletul si mintea !

Elementele statice si dinamice, combinate cu elemente de mobilitate si flexibilitate, au o influenta pozitiva si benefica asupra slabiciunii si rigiditatii corpului. Fiecare miscare necesita autocontrol si constientizare, imbinate cu o respiratie adecvata.

Antrenamentul "bodyART" te ajuta sa-ti recapeti mobilitatea, flexibilitatea, puterea, si nu in ultimul rand, iti dezvolta tenacitatea, simtul echilibrului, stabilitatea, rabdarea, constientizarea, simturi care te ajuta sa-ti traiesti viata de zi cu zi in armonie deplina!

Creste capacitatea cardiovasculara, anduranta, felxibilitatea, viteza de reactie, agilitatea, coordonarea.

FitBall

Fitball-ul este o clasa ce contine atat exercitii dinamice cat si statice, efectuate cu sau pe o minge. Clasa are o durata de 50 minute, timp in care vom efectua diferite exerctii de tonifiere a musculaturii cu sau pe mingea de fitball.Beneficiile se rasfrang asupra intregului organism ducand la tonifierea grupelor musculare si in special a musculaturii spatelui si abdominale. Imbunatateste echilibrul, stabilitatea si coordonarea.

Pilates

Metoda de antrenament Pilates a fost dezvoltata in Germania in anii 1900, de catre Joseph Hubertus Pilates. Hotarat sa-si invinga slabiciunea fizica a dezvoltat un set de exercitii speciale coordonate cu o buna respiratie si o postura corecta pentru a creste nivelul de fitness, a fi mai puternic si mai sanatos.

Iin cadrul lectiei se pune accent pe tonifierea muschilor abdominali, fesierilor si a coapselor. Ritmul de executie este lent si fiecare miscare este controlata. Pilates nu pune accent pe cantitate ci pe calitate.

Veti dobandi un aspect mai suplu, tonifiat al intregului corp si veti remodela cu precadere zonele care ridica cele mai mari probleme: fese , coapse, abdomen.

Step Aerobic

Clasa de aerobic in care coregrafia se bazeaza in principal pe folosirea unui obiect asemanator unei bancute ce se poate regla pe inaltime.

Se incepe cu partea de incalzire ce nu depaseste o intensitate medie a efortului si 5 minute durata ; continua cu partea fundamentala-antrenamentul propriu-zis. In cadrul acestuia creste intensitatea efortului prin cele doua componente-cresterea ritmului de executie si a complexitatii coregrafiei; toti pasii de aerobic executati sunt adaptati si/sau modificati functie de elementul de baza al coregrafiei-pasirea pe si de pe step. In patea finala a clasei, inainte de incheiere, se pot efectua exercitii de tonifiere diferitelor grupe musculare-coapse, fese, abdomen si lombar. Incheierea sau partea de relaxare contine tot exercitii tip stretching si de respiratie.

Antrenamentul solicita atat componenta cardiovaculara a organismului dar si musculatura membrelor inferioare si coordonarea.

Tae Bo

Clasa de aerobic in care coregrafia este compusa in cea mai mare parte din miscari specifice artelor martiale - lovituri de brate si de picioare.

Veti invata lovituri de brate si picioare combinate cu deplasari si eschive respectand o coregrafie cu ritmuri si tempouri diferite.

Antrenamentele de Tae Bo emana o energie fantastica, te ajuta sa slabesti sa te fortifici, sa capeti fermitate si elasticitate, agilitate si mobilitate.

(sus)

Zumba Dance

Zumba combina energia si muzica ritmata, motivanta, cu miscari unice de dans care faciliteaza invatarea rapida si asigura buna dispozitie. Zumba foloseste o fuziune de dansuri latino si internationale (de la cumbia columbiana la merengue, salsa si calypso, hip hop si reggaeton) creand astfel un antrenament eficient, dinamic si captivant. Programul este conceput ca un mix de aerobic si fitness, cu miscari in ritmuri rapide care tonifica si sculpteaza corpul.

Yoga Lates


Clasa de aerobic care consta exercitii pentru imbunatatirea flexibilitatii, mobilitatii cat si pentru toate grupele musculare si articulatiile.

Sedinta de antrenament incepe cu o corecta aliniere a coloanei si cu incalzirea specifica din yoga, iar partea fundamentala a lectiei se adreseaza incepatorilor si intermediarilor.

Se pun bazele unei respiratii abdominale corecte si intr-un aliniament perfect al coloanei, detensionarea si decontractarea musculaturii spatelui si nu in ultimul rand cresterea rezistentei organismului.

Senior program

Clasa de aerobic este compusa din exercitii de intensitate medie ( moderata ) si vizeaza imbunatatirea rezistentei fizice si frecventei cardiace.

Supletea si fermitatea trupului in armonie cu echilibrul psihic se vor realiza prin exercitii din : pillates , yoga , stretching si step-aerobic cu si fara obiecte ajutatoare (gantere , mingii , benzi elastice ) .

Persoanele care fac miscare regulat, forta musculara si rezistenta fizica se vor mentine pana la varste inaintate. In plus, cei care desfasoara des o activitate fizica au un nivel al tensiunii arteriale mult mai scazut decat persoanele care nu au acest obicei. Sportul mentine densitatea osoasa si riscul de aparitie a osteoporozei este mult mai redus la iubitorii de miscare. Un alt beneficiu al practicarii unei activitati fizice sustinute este acela ca scade riscul dereglarilor metabolice, gen hipercolesterolemie sau diabet, deoarece activitatea fizica ajuta la scaderea nivelului colesterolului „rau“ si al glicemiei.Pe plan psihic, sportul intarzie aparitia dementei, reduce starile de anxietate si de depresie. Miscarea faciliteaza circulatia sangelui catre creier, prevenind astfel pierderile de memorie. De asemenea, exercitiile aerobice cresc nivelul de endorfine, substante chimice care sunt responsabile pentru mentinerea bunei-dispozitii.

Cardio&Tone

Clasa compusa din pasi de baza caracteristici ce alcatuiesc diferite coregrafii specifice aerobicului. In partea a doua a antrenamentului se pot efectua exercitii la saltea, cu scopul tonifierii musculaturii abdominale , fesiere si lombare.

(sus)


Gym & Stretch

Clasa care combina exercitii de baza-de echilibru, coordonare, mobilitate articulara, forta muscular si anduranta( posibilitatea de a face efort moderat , timp mai indelungat) cu stretching.Strechingul se bazeaza pe miscarii usoare , lente, care favorizeaza relaxarea si calmul.

Piscina

Cursuri de initiere inot

Cursurile de intiere si perfectionare inot au drept scop insusirea elementelor tehnice de baza ale inotului si procedeelor de inot: craul, spate si bras, datorita aparitiei coordonarii primare intre respiratie si miscarile specifice de inot.

Aqua Gym

Aqua gym este cel mai la moda sport al verii, nu necesita eforturi insemnate din partea ta si te poate ajuta sa iti remodelezi silueta in doar cateva antrenamente. Este o gimnastica usoara, eficace si placuta, care nu iti pune in pericol articulatiile si nici nu iti poate cauza febra musculara asa cum se poate intampla in cazul altor sporturi.

Gimnastica in apa (Aqua gym) este o combinatie intre exercitiile de aerobic, fitness, stretching si hidromasaj. Este recomandata tuturor persoanelor care doresc sa isi modeleze silueta si sa scape de stres intr-un timp cat mai scurt.

Cycling

Alexandreea Club Fitness & Spa va pune la dispozitie una dintre cele mai moderne sali de cycling dotata cu gama de varf a bicicletelor TechnoGym numarul 1 mondial in acest domeniu.

Se practica intr-o sala de fitness in care se gasesc aliniate 20-30 de biciclete stationare cu un instructor de specialitate, combinand tehnica pedalatului cu cea a concentarii care se incruciseaza cu basii muzicali.

Obiectivul este sa lucrezi fiecare muschi al corpului in sincronizare cu ritmul muzicii.

Solar Vertical Turbo Luxura V10


Va asteptam la Alexandreea Club Fitness & Spa sa descoperiti beneficiile bronzarii moderne cu noul solar vertical TURBO LUXURA V 10!

Masaj

Relaxare

Va pune la dispozitie un serviciu de masaj de relaxare si intretinere efectuat de profesionisti intr-o ambianta relaxanta, cu muzica de relaxare si uleiuri volatile personalizate.

Masajul de relaxare este un masaj general, al intregului corp, care are ca scop eliminare rapida a oboselii, relaxarea musculara si generare a unei stari generale bune. Este extrem de eficient in cazul starilor de oboseala accentuata.

Anti-celulitic

Masajul anti-celulitic este una din cele mai bune solutii de a scapa de “coaja de portocala". Acest tip de masaj se efectueaza local, in zonele afectate de celulita. Masajul se face de obicei pe solduri, picioare, fese, abdomen. Se folosesc creme reductoare sau uleiuri specifice, pentru a spori efectul anti-celulita.

Cabinet de Evaluare si Nutritie Wellness

Cosmetica

- Manichiura (simpla / la cald / cu tratament / Spa / cu oja semipermanenta / pentru copii)
- Pedichiura (simpla / cu tratament / Spa / cu oja semipermanenta)
- Cosmetica- Tratamente cosmetice


Impletituri (diverse modele)
Program:
L-V: 09:00 - 20:00
S: 10:00 - 18:00

Programarile se fac cu cel putin o zi inainte. ( 0726.338.792 )

Unghii false (acril si gel)
Program:
L-V: 16:00 - 21:00
S: 09:00 - 16:00

Programarile se fac cu cel putin trei zile inainte. ( 0726.338.792 )

Cosmetica (epilat / vopsit gene si sprancene / masaj facial / tratamente faciale)
Program:
L-V: 09:00 - 22:00
S: 10:00 - 20:00

Programarile se fac cu cel putin o zi inainte. ( 0726.338.792 )

Va asteptam sa va relaxati la etajul 3 cu masaj general , masaj de relaxare, masaj anticelulitic,manichiura spa, pedichiura spa si cosmetica.

Fotbal

Terenul nostru de fotbal cu gazon sintetic de cea mai inalta calitate si acoperit este omologat de FIFA si UEFA. Terenul dispune de nocturna proprie,vestiare cu dusuri si asistenta din partea noastra pe toata durata derularii activitatii.

(sus)

Bar sportiv

La receptie va puteti relaxa oricand, inainte sau dupa antrenament,consumand un shake proteic sau un fresh natural.

Antrenori personali

Antrenorul personal evalueaza raspunsul organismului si al metabolismului dar si progresul fizic pe care il vei inregistra in timpul programului. In functie de rezultate, va schimba structura antrenamentului daca nu exista o evolutie pozitiva sau va pastra pentru cateva saptamani acelasi program de antrenament doar daca se vad primele rezultate pozitive.